חויה חדשה בתחום קלפי המיסטיקה

Search This Blog

פאלו סנטו למכירה 054-6818597

:
המדריכים הרוחניים שלנו נמצאים כאן אתנו כל הזמן, אולם אנו איננו יכולים לראותם כיוון שהגוף הפיזי שלנו מתנגד למפגש עימם. כאשר זה מתאפשר, המפגש עם ישות אנרגטית מתרחש בין הישות האנרגטית ובין הגוף האנרגטי שלנו, כאשר הגוף הפיזי אינו מעורב לרוב בתהליך.
מפגש עם יישות הנו מפגש אנרגטי שבדרך כלל מאד עוצמתי. במפגש הראשון עם ישות אנו נחווה לרוב תחושות מעורבות של פחד, התרגשות ולפעמים אף נחוש סימפטומים פיזיים כגון דופק מהיר ואפילו תחושות בהם אנו מרגישים כי נוגעים בנו.
אולם, אם נשים את כל אלו בצד ונתמקד בעיקר, נוכל להרגיש כי המפגש עצמו הוא לא מכאן וכי הוא כאילו מתרחש במימד אחר בו אנו מרגישים קצת שונה. כדי לחוות את המפגש כמו שצריך ולמצות אותו עלינו להירגע, מומלץ לנשום לבטן מספר פעמים ולנסות לתפוש, להחזיק את התחושה המשונה המתלווה למפגש הזה. תחושה זו היא לב ליבו של העניין והיא השער המשמש בין הגוף האנרגטי החווה את המפגש לגוף הפיזי אשר "מוסר" לנו את הפרטים. אם נאבד את התחושה הזו, הקשר יתנתק ואף כי הגוף האנרגטי ימשיך את הקשר עם הישות, אנו לא נוכל להיות מודעים לתהליך.
מקובל לחשוב כי נראה פנים, או נשמע קולות, אולם אף שזה יכול לקרות בשלבים מאוחרים, לרוב זה לא יקרה בשלב הראשון, ואנו נרגיש בעיקר כי משהו שונה קורה, כי יש נוכחות של משהו הנמצא אתנו. בהמשך, התחושות והחיבור עם הנוכחות הזו ישתנו ועם הזמן נוכל להתוודע עם הישות כפי שהיא באמת- אנרגיה טהורה.

מפגש עם ישות הוא קודם כל אנרגטי וזה אומר שבמהלך המפגש יהיו חלופות של אנרגיה בין הישות ובינינו. ברוב המקרים המפגש הוא חוויתי ואינו מובן, אולם במקרים אחרים נוכל אף לחוות חילופי מילים, מסרים ואף לנהל שיחה.
עולם הישויות, בשונה בעולמם של בני האדם, אינו מוגבל ברגשות או במוסכמות חברתיות, אין בו עכבות או מוסר ופעמים רבות אנו יכולים להיות עם יותר מישות אחת, להחליף אותן ומה שקובע כאן זה לא המוסכמות, אלא טיב האנרגיה- טיב החיבור.

החיבור עם ישויות אנרגטיות יכול לתרום רבות לחיים שלנו. המדריכים הרוחניים שלנו יכולים לתת לנו מידע, לעזור לנו להתפתח רוחנית, להזהיר אותנו ואפילו, אם נדע לבקש, יכולים לעזור לנו לפתור בעיות. אולם, המתנה הגדולה ביותר היא המפגש עצמו שהינו תהליך של חילופי אנרגיות כיוון שבכל מפגש אנו נטענים באנרגיה חדשה היכולה לעזור לנו להתחבר טוב יותר אל הגוף האנרגטי ולבחון טוב יותר את ההוויות האנרגטיות הקיימות בחיינו. כך, בסופו של דבר המפגש עם הישויות האנרגטיות יכול לעזור לנו להבין טוב יותר את החיים.

פאלו סנטו- מקלות עץ טבעי

פאלו סאנטו למכירה בנקודת חן חיפה הרצל 5 חיפה 054-6818597 

לרכישה נא לעבור לחנות הוירטואלית 

nchen.co.il

פאלו סנטו, מקלות עץ טבעי להדלקה

בעברית נקרא "העץ הקדוש", הינו  עץ שמקורו מהיוקטן שבמקסיקו,אקוודור, פרו, ונצואלה, פראגווי, בוליביה, וברזיל.

 

העץ הוא קרוב משפחה של המור והלבונה. כדי להפיק מוצרים, עליו קודם כל לסיים את שנות חייו ולמות מוות טבעי, כשלאחר מכן צריך להניח לו לנוח עוד 4-10 שנים. מסורת זו היא גם בחוק האקוודורי. השימוש בפאלו סנטו החל עוד מתקופת האינקה, אשר היו מבעירים אותו בזמני פולחן ותפילה. המסורת השאמאנית באקוודור עושה שמוש בפאלו סנטו להרחקת אנרגיה שלילית מהגוף, הבית והסביבה, וכדי לרפא תחלואים.

לפאלו סאנטו יש תכולה גבוהה של lemonene ,הנחשב ברחבי העולם כאנטי-סרטני טבעי, ומחזק מערכת חסון.

בתור קטורת, העשן משמש לטיהור ולהרחקת יתושים, למטידציה, ולרגיעה. לפאלו סנטו ידועות תכונות אנטי-ויראליות.

 

לטיהור – יש להבעיר את מקל הפאלו סנטו, לתת לו לדלוק מספר דקות, לכבות את האש, ואז כאשר העשן הופך לבן אפשר לעבור איתו על הגוף ובבית בכדי לפזר אנרגיות שליליות, ניתן גם להעביר חפצים בעשן כדי לטהרם. כמו טיהור, אפשר גם להזמין ברכות ותפילות.

 

 

קטורת טבעית איכותית פאלו סנטו ,העץ הקדוש

15.00 ₪
קטורת איכותית פאלו סאנטו- העץ הקדוש, תוצרת חברת סאטיה ההודית.
ללא כימיקלים, מחומרים טבעיים בלבד!!!

 

 

 

10 מקלות במחיר של 60 ש"ח בלבד

6 מקלות במחיר 35 ש"ח בלבד

שילוב של קטורת סאטייה ו3 מקלות ב 50ש"ח בלבד

  למעבר לחנות הוירטואלית לחצו על הקישור:

nchen.co.il